Passa al contingut principal

JA ÉS NADAL A LA NOSTRA BIBLIOTECA!

La setmana passada vàrem començar a fer activitats relacionades amb el Nadal. De moment, hem fet targetes nadalenques amb arbres de nadal, ninots de neu, estrelles, regals i, fins i tot, hem intentat dibuixar el Pare Noel. A més, hem començat a decorar la porta de la biblioteca... Aquí us deixam unes quantes imatges de la feina que fem durant les estones de biblioteca ;)





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MÉS POENIGMES

POENIGMA 2 És el rei del corral, el  _ _ _ _, cresta vermella, cua de plomall. És el rei de les gallines, l’escoltaràs cantar si bé matines, aquell  _ _ _ _  quan fa un badall!

Novetat

Aquest dijous dia 31 de maig serà el darrer dia que la biblioteca romandrà oberta els migdies. Així que, si voleu, només podreu venir als matins. Ha estat un plaer llegir-vos contes, aconsellar-vos llibres i fer-vos dibuixos. Gràcies nins i nines!

Preparant Sant Antoni...

A la biblioteca ja hem començat a preparar el dia de Sant Antoni. Com ja sabeu, el dia 17 de gener, Mallorca s'ompli de foguerons, beneïdes i, sobretot, dimonis, els quals formen part d'aquesta festa tradicional.Nosaltres hem escrit unes quantes gloses, hem fet un mural per decorar la biblio i, la pròxima setmana, farem els mocadors d'"orgull llonguet" i també vindran uns quants alumnes de sisè a llegir-nos unes gloses. Serà genial!! Feliç Sant Antoni ple de fum i sobrassada per tothom!!