Passa al contingut principal

Per Tots Sants i Halloween decorem la biblioteca!

Els dies previs a Tots Sants, els alumnes i les alumnes de primària van dibuixar, pintar i crear tot un munt de personatges relacionats amb la temàtica típica d'aquesta data: fantasmes, carabasses, ratapinyades, bruixes, etc. Amb les seves creacions vàrem decorar el nou racó de la biblioteca, "Racó d'històries de por i misteri", que romandrà disponible les dues primeres setmanes de novembre. En aquest racó trobareu contes i llibres de por, misteri, bruixes i vampirs, entre d'altres personatges horripilants. Si vos agraden els relats de terror, no dubteu en visitar-lo! I aquí teniu unes quantes imatges del que hem fet aquests dies:








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MÉS POENIGMES

POENIGMA 2 És el rei del corral, el  _ _ _ _, cresta vermella, cua de plomall. És el rei de les gallines, l’escoltaràs cantar si bé matines, aquell  _ _ _ _  quan fa un badall!

Novetat

Aquest dijous dia 31 de maig serà el darrer dia que la biblioteca romandrà oberta els migdies. Així que, si voleu, només podreu venir als matins. Ha estat un plaer llegir-vos contes, aconsellar-vos llibres i fer-vos dibuixos. Gràcies nins i nines!

Preparant Sant Antoni...

A la biblioteca ja hem començat a preparar el dia de Sant Antoni. Com ja sabeu, el dia 17 de gener, Mallorca s'ompli de foguerons, beneïdes i, sobretot, dimonis, els quals formen part d'aquesta festa tradicional.Nosaltres hem escrit unes quantes gloses, hem fet un mural per decorar la biblio i, la pròxima setmana, farem els mocadors d'"orgull llonguet" i també vindran uns quants alumnes de sisè a llegir-nos unes gloses. Serà genial!! Feliç Sant Antoni ple de fum i sobrassada per tothom!!